
ירקון
בשנות השישים והשבעים של המאה הקודמת, השייט על הירקון היה אחד הדברים האהובים ביותר על אבי.
לאורך הירקון היו מעין "תחנות" בהן היה ניתן לשכור סירת משוטים או להצטרף לשייט קבוצתי בסירת מנוע.
היינו מגיעים לשם , אבי ואני, ומאוחר יותר גם אמי ואחי, ל"תחנה" ברחוב אוסישקין קונים כרטיס שיה אז מעין פיסת נייר צהובה ומוכוונים על ידי מי שהיה אחראי על התחנה לאחת מסירות המשוטים.


























































